- 0243-284373
- 0243-284015
Registrul agricol si Fond funciar
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Monitorul Oficial Local
Cadastru
Opisul cu persoanele ce pot ridica extrase de carte funciara de la Primaria Adancata: click aici si Anexa 3 Opis: click aici
Registrul agricol
ANUNT
(l) Termenele la care persoanele flzice si juridice au obligatia sa declare datele pentru inscrierea in registrul agricol sunt urmatoarele:
a) intre 5 ianuarie si ultima zi lucratoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodariei, terenul aflat in proprietate/folosinta, cladirile si mijloacele de transport cu tractiune animala si mecanica, masinile, utilajele si instalatiile pentru agricultura si silvicultura, efectivele de animale existente in
gospodarie/ unitate cu personalitate juridical la inceputul fiecarui an, precum si modificarile intervenite in cursul anului precedent in efectivele de animale pe care le detin, ca urmare a vanzarii-cumpararii, a produsilor obtinuti, a mortii sau a sacrificarii animalelor ori a altor intrari-iesiri;
b) intre 1 si ultima zi lucratoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinta a terenului, suprafetele cultivate, numarul pomilor in anul agricol respective;
c) persoanele fizice si juridice au obligatia sa declare date, pentru a fi inscrise in registrul agricol si in afara termenelor prevazute la lit.a) si b), in termen de 30 de zile de la aparitia oricarei modificari.
(2) In cazul in care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaratiile la termenele prevazute la alin.(1), se considera ca nu au intervenit niciun fel de modificari, fapt pentru care in registrul agricol se raporteaza din oficiu datele din anul precedent, cu mentiunea „report din oficiu” la rubrica „semnatura declarantului”.
(3) Modelele declaratiilor privind inregistrarea/modificarea datelor in registml agricol, precum si a notelor de constatare intocmite de persoanele prevazute la art.9, alin.(1), cu prilejul verificarilor privind situatia reala, se stabilesc prin normele tehnice privind modul de completare a registrului agricol.
(4) Atat in cazul cladirilor, cat si al terenurilor, daca se constata diferente intre suprafetele inscrise in actele de proprietate si situatia reala rezultata din masuratorile executate in conditiile Legii nr.711996, republicata, cu modificarile si completarileulterioare, in registrele Agricole se inscriu suprafetele care corespuns realitatii, dovedite prin lucrari tehnice de cadastru.
(5) In cazul in care, intr-un act de proprietate, un teren are consemnata o alta categorie de folosinta decat situatia reala, in registrul agricol se inscrie categoria de folosinta care corespunde realitatii, pe baza declaratiei depuse de persoana care are aceasta obligatie, potrivit prezentei ordonante. In mod similar se procedeaza si in cazul in care, intr-un act de proprietate, un teren este consemnat ca figureaza in intravilan /extravilan, iar acesta, potrivit, planuri lor urbanistice generale ori planurilor urbanistice zonale, este situate in extravilan/intravilan.
(6) In cazul in care o cladire este in stare avansata de degradare ca urrnare a unui dezastru natural, radierea din registrul agricol se face pe baza autorizatiei de desfiintare emisa potrivit legii.
SECRETAR,
TATU MARIAN-NICOLAE
Fond funciar
- Situatie actualizata cereri nesolutionate fond funciar – nr. 3666 din 21.10.2022 (Adaugat la data 21.10.2022) Vizualizare
- Opisul cu persoanele ce pot ridica extrase de carte funciara de la Primaria Adancata: click aici si Anexa 3 Opis: click aici
- Adresa prefectura 12023 Situatie Fond Funciar 2015: click aici
- Anexa FINALA la adresa 12023 Situatie Fond Funciar 2015: click aici
Registrul agricol | Vizualizare |