• 0243-284373
  • 0243-284015
  • primar@adincata.ro
Primaria Adincata
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte și studii
      • Rapoarte
      • Studii
  • Informatii de interes public
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Documente publice
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara)
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
      • Contractele de achizitii publice cu valoare de peste 5000 de euro
      • Documentele privind execuția contractelor
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Declaratii de avere si de interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Transparenta decizionala
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Integritatea instituțională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Monitorul Oficial Local
    • Statutul Unitatii Administrativ-Teritoriale
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Hotararile autoritatii deliberative
    • Dispozitiile autoritatii executive
    • Documente si informatii financiare
    • Alte documente
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
  • Sesizari Online
  • Formulare Electronice
  • Verificare Cereri

Taxe si impozite locale

  • Prima pagină
  • Contact
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Audiente
    • Petitii
    • Acte Necesare
    • Adrese Utile
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
  • Despre institutie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
        • Institutii subordonate
          • Serviciul public de salubrizare
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
      • Agricultura
      • Parteneri
      • Proiecte Investitionale
      • Strategia de dezvoltare locala
      • Turism
    • Rapoarte și studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Cultura locala
      • Album Foto
      • Educatie
      • Evenimente
      • Prezentare Locala
      • Sarbatori Locale
  • Informatii de interes public
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Responsabil Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Reclamatie administrativa
      • Documente publice
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara)
      • Venituri Salariale
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
      • Indicatori buget local
      • Cont unic amenzi
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
      • Contractele de achizitii publice cu valoare de peste 5000 de euro
      • Documentele privind execuția contractelor
      • Achizitii prin SEAP-SICAP
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Declaratii de avere si de interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
      • Declaratii de interese personale
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Asistenta sociala
      • Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
      • Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
      • Alocatie pentru sustinerea familiei
      • Legea nr. 448/2006
      • Plan anual de actiune privind serviciile sociale
      • POAD
      • Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
      • Tichete de gradinita
      • Venit minim de incluziune
      • Violenta in familie
    • Alegeri locale
    • Amenajament pastoral
    • Anunturi
    • Anunturi colective
    • Anunturi – vanzare teren
    • Coronavirus – COVID 19
    • Informatii de mediu
    • Integrare Europeana
    • Legea Infrastructurii ANCOM
    • Stare Civila
      • Publicatii casatorii
    • Taxe si impozite locale
    • Atestate Producator
    • Registrul agricol si Fond funciar
    • Dispozitii
    • Sedinte Consiliul Local
      • Hotărâri de C.L.
      • Proiecte de HCL
      • Dispozitii convocare sedinta
      • Procese verbale sedinta
      • Minute sedinta
    • Urbanism
      • Autorizatii Construire
      • Autorizatii de functionare
      • Certificate Urbanism
      • Cadastru
      • Plan urbanistic general
      • Nomenclator stradal
    • Aparat Specialitate
    • Rapoarte Anuale
    • Situatii de urgenta / SVSU
      • Fisa serviciului
      • Interventii
      • Masuri preventive
      • Multimedia
      • Pesta Porcina Africana
      • Planificarea controalelor preventive
      • Planificarea exercitiilor
      • Planul de pregatire
      • Recrutare personal
      • Registrul istoric
  • Transparenta decizionala
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Integritatea instituțională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Monitorul Oficial Local
    • Statutul Unitatii Administrativ-Teritoriale
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Hotararile autoritatii deliberative
    • Dispozitiile autoritatii executive
    • Documente si informatii financiare
    • Alte documente

Anunturi colective pentru comunicarea prin publicitate a somatiilor si titlurilor executorii PF si PJ

  • HCL nr. 71 din 11.12.2024 pentru modificarea HCL 19 din 2024 privind indexarea taxelor si impozitelor pentru anul 2025 Vizualizare
  • HCL nr. 31 din 26.06.2024 pentru moificarea HCL nr. 19 din 2024 privind indexarea taxelor si impozitelor pentru 2025 Vizualizare
  • HCL nr. 19 din 24.04.2024 privind indexarea taxelor si impozitelor cu indicele de inflatie pentru anul 2025 Vizualizare
  • HCL nr. 35 din 26.08.2022 privind indexarea impozitelor si taxelor locale si anexa Vizualizare
  • Proiect de HCL nr. 3862 din 09.11.2020 privind inregistrarea UAT Adancata in Sistemul Electronic de plata online a taxelor si impozitelor  Vizualizare
    • Raport specialitate nr. 3859 din 09.11.2020 la Proiect de HCL nr. 3862 din 09.11.2020 privind inregistrarea UAT Adancata in Sistemul Electronic de plata online a taxelor si impozitelor Vizualizare
    • Referat de aprobare nr. 3860 din 09.11.2020 la Proiect de HCL nr. 3862 din 09.11.2020 privind inregistrarea UAT Adancata in Sistemul Electronic de plata online a taxelor si impozitelor Vizualizare
    • Anunt avizier nr. 3862 din 09.11.2020 – Proiect de HCL privind inregistrarea UAT Adancata in Sistemul Electronic de plata online a taxelor si impozitelor Vizualizare
  • Proiect de HCL nr. 3803 din 03.11.2020 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale si taxelor speciale pentru anul 2021 Vizualizare
    • Referat nr. 3802 din 03.11.2020 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2021 in Comuna Adancata Vizualizare
    • Referat nr. 3802 din 03.11.2020 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2021 in Comuna Adancata – Anexa 1 pentru anul 2021 Vizualizare
    • Anunt nr. 3835 din 05.11.2020 supune dezbaterii publice proiectul de HCL a C.L. al comunei Adancata referitor la Proiectul de HCL privind stabilirea impozitelor si taxelor locale anul 2021 Vizualizare
  • Anunt colectiv nr. 828 / 16.04.2015 pentru comunicarea prin publicitate privind emiterea actelor administrativ fiscale pentru contribuabilii inscrisi in tabelul nominal anexat prezentului anunt: click aici si centralizator decizii, accesorii, somatii si titluri executorii: click aici
  •  
  • Impozitul si taxa pe cladiri an 2012 – Anexa nr. 1: click aici
  • Regulament privind procedurile de acordare de facilităţi fiscale de scutire sau reducere la plata impozitului pe clădiri si a impozitului pe teren pentru persoanele fizice cu venituri mici – Anexa nr. 3: click aici
  • Lista facilităţilor fiscale acordate contribuabililor din Comuna Adîncata pentru impozitele si taxele locale datorate de acestia în anul 2012 – Anexa nr. 4: click aici
  • Hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2012 la nivelul comunei Adîncata, judeţul Ialomiţa : click aici

  • Hotărâre privind scutirea în perioada 25.11. 2011 – 30.06. 2012 a unor obligaţii fiscale accesorii aferente obligaţiilor fiscale principale restante la data de 31. 08. 2011 la nivelul comunei Adîncata, judeţul Ialomiţa: click aici
Compartimentul Impozite si Taxe
  • Direcţia taxe şi impozite invită contribuabilii să achite obligaţiile fiscale datorate bugetului local.
  • Prin lege, Guvernul actualizează taxele şi impozitele locale o dată la 3 ani, ţinând cont de evoluţia ratei inflaţiei de la ultima indexare.
  • întrucât au trecut 3 ani de la ultima actualizare, prin HG 956 din august 2009, nivelurile pentru valorile impozabile, impozitele şi taxele locale şi alte taxe asimilate acestora, precum şi amenzile aplicabile, care sunt stabilite unitar pentru intreaga ţară, au fost majorate, de către Guvern, cu 20%, începând cu anul fiscal 2010 şi sunt detaliate în anexele la hotărârea de guvern amintită, informaţii publicate atât în presa centrală cât şi în cea locală.
  • In afara taxelor şi impozitelor locale stabilite de Guvern, celelalte taxe şi impozite cât şi alte obligaţii, nefiscale (chirii, redevenţe, etc), se stabilesc descentralizat, de către fiecare dintre autoritate locală în parte.
 
Conditiile cumulative pentru impozitul pe cladiri.
  • Cladirea se considera dotata cu instalatie de apa daca alimentarea cu apa se face prin conducte, dintr-un sistem de aductiune din retele publice sau direct dintr-o sursa naturala – put, fântâna sau izvor – în sistem propriu;
  • Cladirea se considera ca are instalatie de canalizare daca este dotata cu conducte prin care apele menajere sunt evacuate în reteaua publica;
  • Cladirea se considera ca are instalatie electrica daca este dotata cu cablaje interioare racordate la reteaua publica sau la o sursa de energie electrica – grup electrogen, microcentrala, instalatii eoliene sau microhidrocentrala;
  • Cladirea se considera ca are instalatie de încalzire daca aceasta se face prin intermediul agentului termic – abur sau apa calda de la centrale electrice, centrale termice de cartier, termoficare locala sau centrale termice proprii – si îl transmit în sistemul de distributie în interiorul cladirii, constituit din conducte si radiatoare – calorifere, indiferent de combustibilul folosit – gaze, combustibil lichid, combustibil solid, precum si prin intermediul sobelor încalzite cu gaze/convectoarelor;
 
Formulare tipizate
Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
  1. Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri – persoane fizice.
  2. Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri – persoane juridice.
  3. Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului pe teren – persoane fizice.
  4. Declaraţie fiscală pentru stabilirea impozitului pe teren – persoane juridice.
  5. Declaraţie fiscala pentru stabilirea impozitului pe mijloace de transport – persoane fizice/juridice.
  6. Declaraţie fiscala pentru stabilirea impozitului pe mijloace de transport peste 12 tone – persoane fizice/juridice.
  7. Declaraţie fiscala pentru stabilirea impozitului pe mijloace de transport pe apa – persoane fizice/juridice.
  8. Decizie de impunere – persoane fizice.
  9. Decizie de impunere – persoane juridice.
  10. Cerere de eliberare certificat de atestare fiscala – persoane fizice.
  11. Certificat fiscal – persoane fizice.
  12. Cerere de eliberare certificat de atestare fiscala – persoane juridice.
  13. Certificat fiscal – persoane juridice.
  14. Declaraţie fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă şi publicitate.
  15. Declaraţie fiscală/Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru afişaj în scop de reclamă şi publicitate.
 
 Ghidul si infograficul Ministerului de Finante privind aplicarea Codului Fiscal:
  • Ghidul ilustrativ proprietari persoane fizice – impozitul pe cladiri: click aici
  • Infografic impozitul pe cladiri v6: click aici

Copyright © 2025 Primaria Adincata. Toate drepturile rezervate.

  • Utilizare cookie-uri
  • GDPR
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    ▾
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      ▾
      • Lista persoanelor din conducere
        ▾
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      ▾
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
        ▾
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte și studii
      ▾
      • Rapoarte
      • Studii
  • Informatii de interes public
    ▾
    • Solicitare informatii. Legislatie
      ▾
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Documente publice
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget
      ▾
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara)
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      ▾
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
      • Contractele de achizitii publice cu valoare de peste 5000 de euro
      • Documentele privind execuția contractelor
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Declaratii de avere si de interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Transparenta decizionala
    ▾
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Integritatea instituțională
    ▾
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Monitorul Oficial Local
    ▾
    • Statutul Unitatii Administrativ-Teritoriale
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Hotararile autoritatii deliberative
    • Dispozitiile autoritatii executive
    • Documente si informatii financiare
    • Alte documente
  • Contact
    ▾
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
  • Sesizari Online
  • Formulare Electronice
  • Verificare Cereri